Gyakori kérdések

​1. Személyesen hol tudom megvásárolni a kesztyűket?

Sajnos saját bolttal nem rendelkezünk, de kiskereskedelemmel foglalkozó partnereink gyakran részt vesznek rendezvényeken, illetve vásárokon, ahol megnézhető, felpróbálható és meg is vásárolható a kesztyű. Aktuális helyszínekről részletes információ telefonon kérhető partnerünktől. Telefon: +36 30 2809943, illetve Facebook oldalunkon olvasható: facebook.com/alpagloves

Állandó helyszínek: 

  1. KLAUZÁL1 Store Cím: 1072 Budapest, Klauzál tér 1. Nyitva: 10-19 óra. Telefon: +36 20 9199028 web: https://www.facebook.com/klauzal1.store/
  2. TIKTAKWATCH Cím: V. Budapest, Bank utca 1. Nyitva: 9-18 óra. Telefon: +36 70 6511148 web: www.tiktakwatch.hu
  3. Magyar Nemzeti Galéria Múzeum Shop, Budavári Palota. Cím: 1014 Budapest,Szent György tér 2. Nyitva naponta: 10-17.45 óra. Hétfő szünnap. Telefon: +36 1 2010887 web: www.facebook.com/mngmuseumshop 
  4. WAMP Cím: az aktuális cím a vásár honlapján elérhető. Nyitvaváltozó (vasárnaponként) - részletek a WAMP honlapján: http://wamp.hu/hu/vasar-idopontok-0
  5. DIP Design Passage Cím: 1061 Budapest, Király utca 8-10. Nyitva: változó (szombatonként)                                                        Telefon: +36 20 4477206 Web: www.facebook.com/DIPdesignpassage

2. Mikor kapom meg a megrendelt kesztyűt?

Általában a megrendelést követő munkanapon átadjuk a kesztyűket a DPD Csomagküldő szolgálatnak vagy MPL Csomagként adjuk fel a postán. A megadott címre történő szállítás a következő munkanapon esedékes. Garantálni az 5 munkanapon belüli szállítást tudjuk. Szállítással kapcsolatos részletes információ: http://alpagloves.hu/szallitas


3. Félek megrendelni a kesztyűt, mert nem tudom eldönteni a méretet. Meddig tudom kicserélni a kesztyűt, ha nem jó a méret vagy másik színt, modellt szeretnék?

Karácsonyi ajándéknak vásárolt kesztyűket 2018. január 15-ig cseréljük. Webáruházunkban vásárolt kesztyűket minden esetben a kézhezvételtől számított 30 napig cseréljük. Elállási joggal 14 napig élhet, ami azt jelenti hogy indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a vásárló kizárólag a visszaküldés költségeit fizeti. Továbbá a szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A teljes vételár visszafizetése a nem hordott, kifogástalan állapotú termékek esetében indokolt. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül.


4. Mi a teendő, ha cserét szeretnék kérni?

Kérjük, hogy csomagolja vissza a kesztyűt a dobozába, majd küldje vissza címünkre postai ajánlott küldeményként. Választhat más szállítási módot is. A visszaküldés költségei a vevőt terhelik. Címünk: Alpa Gloves Kft., 1202 Budapest, Szamos utca 7.

Jelenleg a legolcsóbb visszaküldési lehetőség a postai ajánlott levél. Ezért eltekintünk a dobozban történő szállítástól. Kérjük, hogy a termék megóvása érdekében a kesztyűt mindenképpen bélelt borítékba (buborékos) csomagolni szíveskedjenek.

Ha személyesen szeretné visszahozni a kesztyűt, annak sincs semmi akadálya, de mindenképpen telefonáljon mielőtt jön, mert raktárunkban nincs nyitvatartási idő. Telefon: +36 30 7367617

A csomagba kérjük beletenni: 

  • cserélni kívánt kesztyű
  • eredeti vagy másolt számla
  • rövid levél, hogy mire szeretné a kesztyűt cserélni: cikkszám, szín, méret

Elállási jog, csak a nem hordott, kifogástalan állapotú termékekre vonatkozik.


5. Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet a vevő és a termék visszaküldése esetén követelheti a kereskedőtől a termékért kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőség a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhat a vevő a vásárlás előtt.


6. Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor?

A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni (kivéve, ha az eladó vállalta e költségek viselését), ezért a terméket nem adhatja fel utánvéttel vagy portóval. Továbbá a szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A teljes vételár visszafizetése a nem hordott, kifogástalan állapotú termékek esetében indokolt. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül.


7. Nagyon sok hasonló cikkszámú termék van. Van valamilyen rendszer a cikkszámokban, ami alapján különbséget lehet tenni?

Termékeink cikkszámait próbáltuk logikus úton meghatározni ezért az alábbi rendszert dolgoztuk ki: Formai nézet: 1-A100-1-1

A cikkszám 4 értékből áll, melyeknek külön jelentésük van:

1. helyen lévő szám karakterek, arra utalnak, hogy női vagy férfi kesztyűről van szó:

  1. FÉRFI
  2. NŐI

2. helyen lévő karakterek a stílusra utalnak. Ezek a betű és szám kombinációk a kesztyűt szabó és varró kollégáknak adnak információt. Ami a vásárlóinknak is fontos lehet:

  • Ha K betű szerepel a kombináció végén, az arra utal, hogy kézzel varrták. Pl. 1-A11-1-1: varrógéppel varrt kesztyű. De ha a cikkszám 1-A11K-1-1: ugyanaz a modell, de kézzel varrták.
  • Ha KF betűkapcsolat szerepel a kombináció végén, az arra utal, hogy kötött felső résszel készült a kesztyű.
  • Ha S betű szerepel a kombináció végén, az arra utal, hogy stepp varrással varrták.

3. helyen lévő szám karakterek a bőr fajtájára utalnak:

  1. szarvasbőr
  2. juhnappa bőr
  3. velúr bőr
  4. sertés bőr
  5. peccary bőr

4. helyen lévő (utolsó) szám karakterek a bélés fajtájára utalnak:

  1. autós
  2. béleletlen
  3. selyemmel bélelt
  4. gyapjúval bélelt
  5. nyúl szőrmével bélelt
  6. bárány szőrmével bélelt

A cikkszám után található a szín megnevezése. Alapjában angol nyelven szerepelnek a színek úgy, ahogy a bőrgyáraktól kapjuk. Így tudjuk a legpontosabban a színeket meghatározni és a félreértéseket elkerülni.

Például: 2-S191-2-3 PINK - Női, juhnappa bőr, selyemmel bélelt kesztyű, PINK (rózsaszín) színben.