Vásárlási információk (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az Alpa Gloves Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat, a vásárlás feltételeit, a Webáruházra és a Vevőkre vonatkozó szabályokat, jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.

Cégnév : Alpa Gloves Kesztyűgyártó Kft.

Székhely: 1202 Budapest, Szamos u. 7.

Cégjegyzékszám: 01-09-669194 ; bejegyezte : Fővárosi Bíróság Cégbírósága

Adószám: 12353271-2-43

EU adószám: HU12353271

VPID/EORI szám: HU0000119797

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-78390/2014

E-mail cím: info@alpagloves.hu

Telefonszám: +36-1-2855222; +36-30-7367617

Webáruház elnevezése : alpagloves.hu webáruház

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre kiterjed, melyet Vevőink az alpagloves.hu webáruházból történő megrendeléssel kezdeményeznek. Az alpagloves.hu webáruházban történő vásárlás elektronikusan, internet igénybevételével lehetséges.  A vásárlásra a webáruházban az internetes vásárlási folyamat lépéseinek elvégzésével van mód.

Az alpagloves.hu webáruházban való böngészés nyitott minden érdeklődő számára, akár az eladásra kínált termékek, akár a webáruházba feltöltött egyéb típusú internetes tartalmak tekintetében. A vásárlási folyamat megindításához azonban a Vevők részéről szükséges legalább az alábbiakban felsorolt adataik megadása. A Vevőink az áruházunkban az adataik megadásával elfogadják a jelen ÁSZF feltételeit.

Az alpagloves.hu webáruház szöveges és képi adatainak felhasználása csak előzetes engedély után lehetséges.

1. Vevő adatok

A vásárláshoz  minimálisan az alábbi valós adatok megadása szükséges:

  • a Vevő neve
  • a Vevő szállítási címe
  • a Vevő e-mail címe
  • a Vevő telefonos elérhetősége

A regisztráció során a rendszerbe való feliratkozáskor bejelentkezési e-mailt, illetve nevet és jelszót kell választania. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje. A jelszóval való visszaélésből fakadó felelősséget nem vállalunk. A Vevőink a fentiek mellett egyéb, a honlapon megjelölt adatot is megadhatnak magukról – önkéntes módon. Vevőink regisztrált adatait titkosan kezeljük, azokat biztonságos, zárt adatbázisban tároljuk, harmadik fél felé nem adjuk ki, kivétel ez alól a megrendelt termékek kiszállítását végző cég, amelynek átadjuk a termékek célba juttatásához szükséges információkat. Ez a futárcég az adatbázisunkból átadott személyes adatokat a kiszállításon kívüli egyéb célra semmilyen módon nem jogosult felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az önkéntes alapon megadott adatokat kizárólag a Vevőinknek személyre szabottan nyújtott ajánlatok kidolgozásához használjuk fel.

Az alpagloves.hu webáruház adatbázisában kizárólag a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatok szerepelnek. Az esetleges módosítás kizárólag a Vevő e-mailes kérése alapján történik. Az adatok módosítására a rendszerben a Bejelentkezést követően az „Adatok” menüpontban is lehetőség van. Az adatok pontossága elengedhetetlen a korrekt szállításhoz. A Vevő által hibásan megadott adatok miatt keletkező problémákért felelősséget nem vállalunk.

2. Megrendelés menete

Webáruházunkban vevőink azonnal elérhető, széles választékot találnak saját gyártású bőrkesztyűkből. A kínálatunkban szereplő kesztyűk minden esetben fotóval illusztráltak, a megtekintéskor lehetőség van a kattintás útján történő nagyításra, hogy a termékjellemzők jobban megfigyelhetők legyenek. Minden termékünkhöz részletes leírást mellékeltünk, hogy a webáruházunkat meglátogató érdeklődők a kesztyűk egyedi jellemzőit részletesen megismerhessék.

A termékfotók a legjobb minőségben készültek és mindent megtettünk annak érdekében, hogy a fényképek élethűen mutassák a kesztyűk valódi színét. Még így is előfordulhat, hogy a termék valódi színe és a webáruházban megjelenő szín között árnyalatnyi különbségek lehetnek a képernyő, illetve a nyomtató tulajdonságai miatt. Ez az eltérés nem minősül a termék hibájának. Természetesen a termék cseréje lehetséges és az elállási jog is érvényesíthető 30 napon belül. Fő célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek.

A megrendelés történhet vendégként vagy regisztrált partnerként. A vendég vásárló nem regisztrál a rendszerünkbe, tehát nem kap egyedi fiókot. Ilyenkor csak a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatok elküldése szükséges a futárszolgálat munkájához.

A vásárlás folyamata:

1.      Vásárlás előtt lehetősége van regisztrálni, amit a jobb oldalt, felül “Regisztráció” link kattintására tud kezdeményezni. Regisztrálni egy lépésben a vásárlás véglegesítésekor is lehet. Az adatok regisztrálását a “Tovább” gomb megnyomásával tudja véglegesíteni.

2.      A kívánt terméket tegye a kosárba.

3.      Ha további termékeket szeretne vásárolni, akkor kattintson a Vásárlás folytatása gombra.

4.      Ha további terméket nem szeretne vásárolni, akkor lépjen a Pénztárba, melynek gombja a jobb oldalon található.

5.      Vásárolhat Regisztrált vagy Vendég vásárlóként. Ha az utóbbit válassza, akkor adatait nem tároljuk webáruházunkban.

  1. lépés: Pénztári beállítások - Információt tartalmaz a termékről
  2. lépés: Számlázási adatok - kinek a nevére állítsuk ki a számlát
  3. lépés: Szállítási adatok - hova szállítsuk a terméket (eltérhet a számlázási adatoktól)
  4. lépés: Szállítási mód - jelenleg csak a DPD házhozszállítást lehet választani
  5. lépés: Fizetési mód - banki előreutalás vagy utánvét között lehet választani, majd az ÁSZF elfogadása után tovább léphet.
  6. lépés: Rendelés véglegesítése - a megrendelés adatainak ellenőrzése után a Rendelés jóváhagyása gombra kattintva véglegesíti a megrendelést

​Ügyeljen a pontos adatok megadására! (Név, Cím, Irányítószám, Telefonszám)

A rendelésről minden esetben küldünk visszaigazolást, amelyben szerepel az Ön rendelés azonosítója!

A rendelés korrigálása a következőképpen történik:

Amennyiben valamelyik bevitt adatot módosítani kívánja, vissza kell lépnie a korrekcióval érintett adatra és felül kell írnia a kívánt tartalommal vagy törölheti.

A rendszerben a véglegesítés előtt ellenőrizni szükséges az összes bevitt adatot és amennyiben hibátlan a berögzítés, le lehet adni a rendelést.

A rendelés elküldése után kizárólag e-mailben történő módosítást, vagy lemondást fogadunk el, de csak a megrendelés futárszolgálatnak történő átadási időpontját megelőzően. A futárszolgálatnak történő átadás után módosítást, lemondást nem áll módunkban elfogadni.

A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a megrendelő e-mail címére egy értesítést küld, miszerint a megrendelt árut átadta a futárszolgálatnak.

3. Árak

Az áruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, magyar forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t. Az árak megtekinthetők EUR-ban is a mindenkori aktuális K&H BANK deviza vételi árfolyamon.

Cégünk gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, de fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért cégünk nem tud felelősséget vállalni.

Leértékelt termékeinknél előfordulhat apró bőrhiba. Bőr-, illetve egyéb hiba miatt leértékelt termékek minőségi hiba miatti cserére nem jogosultak.

4. Fizetési mód

  1. Utánvét (csak Magyarországon) - Bruttó 50.000,- Ft megrendelésig választható

  2. Előrefizetés:
  • átutalással (külföldi bankszámláról történő utalás költsége: 12 EUR) Fizetési határidő 3 munkanap.

  • PayPal online bankkártyás fizetéssel

Ha Magyarország területén kívülre kéri a szállítást, akkor csak a bankkártyás fizetési módot jelölheti meg.

Banki adatok:

Cégnév: Alpa Gloves Kft.

Bank: K&H BANK

HUF: HU36 1040 0267 0260 4686 0000 0000

SWIFT: OKHBHUHB

Közlemény: vevő neve, rendelésazonosító

5. Számlázás

A számlát az Alpa Gloves Kft. állítja ki a regisztráció során megadott névre és címre. A számlát Vevőink az árut tartalmazó csomagban találják meg.

6. Szállítás

A megrendelt árut az MPL, illetve a DPD csomagküldő szolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját. (Kivétel Oroszország: EMS Gyorsposta)

Szállítási határidő:  Az ellenérték beérkezését követően, a megrendelés visszaigazolásától számított maximum 5 munkanap.

Amennyiben rajtunk kívül álló okok (szállítói késedelem) miatt ez nem lehetséges, úgy telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. Ha rendelését a futár távozása után kapjuk meg, akkor előfordulhat, hogy POSTA csomagként még aznap feladjuk a terméket, hogy minél hamarabb megkapja a címzett.

Szállítási díj: 

  • Magyarország területén belül csomagküldési átalány díj: 1.250,- Ft - MOST a szállítás INGYENES magyarországi címre MPL csomagként.
  • Európai Unió országaiba 15 EUR (KIVÉVE ÍRORSZÁG: 35 EUR)
  • Oroszország, Ukrajna, Norvégia és Svájc területére 35 EUR

A szállítási díjat a megrendelés feladása előtt a szoftver automatikusan jelzi, így erről a rendelés közben folyamatosan meg lehet győződni.

Európai Unió területén kívülre történő szállítás esetén a számlázás ÁFA (27%) levonásával történik.

A fogadó országban felmerülhetnek VÁM és ADÓ költségek, melyek a vevőt terhelik. Szállítási paritás: DDU címzett telephelye

Átvétel: 

  • Házhozszállítás DPD csomagküldő szolgálattal, illetve POSTA csomagként. (kivétel Oroszország: EMS Gyorsposta)

DPD ÁSZFhttps://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf

Tisztelt Vásárló!

Minden esetben bontsa ki előbb a csomagot, ha kell, inkább várakoztassa meg a terméket szállító futárt, és győződjön meg, hogy valóban azt kapta, amit rendelt!  A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Amennyiben nem a megfelelő terméket kapta úgy a kézbesítő jelenlétében jegyzőkönyvbe vételt kérjen! 

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Elérhetőségeink a következők:

Alpa Gloves Kesztyűgyártó Kft.

1202 Budapest, Szamos u. 7.

Tel: +36 30 7367617

email: info@alpagloves.hu

Telefonos ügyfélfogadás: munkanap 10.00 - 15.00

Kérdés, kérés esetén a fenti elérhetőségek valamelyikén rendelkezésére állunk.

7. Elállás, csere, visszavétel

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelést leadást követően e-mailben még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja. Elállási jog, csak a nem hordott, kifogástalan állapotú termékekre vonatkozik.

A megrendelés során a vevő élhet a 45/2014 (II. 26. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni (kivéve, ha az eladó vállalta e költségek viselését), ezért a terméket nem adhatja fel utánvéttel vagy portóval. Továbbá a szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A teljes vételár visszafizetése a nem hordott, kifogástalan állapotú termékek esetében indokolt. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül.
Kérjük, kiemelten vegye figyelembe a következőket:

  • A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14, azaz tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat. 
  • A vevő az elállásra vonatkozó igényét levélben, illetve e-mailben indíthatja el.
  • A terméket a vevő juttatja vissza saját költségén - az eredeti vagy másolt számlával mellékelve - az eladónak.

A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Portósan feladott postai csomagot átvenni cégünknek nem áll módjában. Kérjük, hogy tüntesse fel a bankszámlaszámát, melyre a visszaküldött termék vételárát utalhatjuk, amennyiben nem él a csere lehetőségével. Meghatározhat más módot is a termék vételárának visszafizetésére. A termék ellenértékének visszafizetési határideje 14 munkanap.

Amennyiben a vásárló 14 napon belül él elállási jogával, és visszaküldi az árut, de a terméket a vásárló igénybe vette oly módon, hogy abban kár keletkezett, vagy a használat következtében a továbbiakban eladó számára értékesíthetetlen állapotba került, az eladó követelheti az áru ellenértékét a vásárlótól, vagy nem köteles azt visszafizetni részére.

KÉRJÜK, FOKOZOTTAN FIGYELJEN AZ ALÁBBIAKRA:

  • Elállás esetén a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését követelhetjük. 
  • HA DÍSZDOBOZT IS RENDELT A TERMÉK MELLÉ, AKKOR ANNAK VÉTELÁRÁT CSAK AKKOR TUDJUK VISSZATÉRÍTENI, HA SÉRTETLENÜL VISSZAJUTTATJA AZT HOZZÁNK! Visszaküldés esetén a díszdobozt papírba vagy borítékba kell becsomagolni, ragasztószalag nem kerülhet a doboz felületére!

Az alpagloves.hu webáruházban vásárolt termékekre 30 napos cseregaranciát biztosítunk, mely azt jelenti, hogy 30 napon belül kicseréljük a NEM HASZNÁLT termékeket.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet itt olvashatja: www.njt.hu

8. Jótállás, szavatosság

Szavatossági és jótállási igényéről minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyből egy példányt a Vevő részére átadunk.

Munkatársunk felveszi az Ön igényét a szavatosság/jótállás tekintetében. Szíveskedjen a nem megfelelő terméket a lehetőségekhez képest azonnal, de legkésőbb a garancia lejártáig elküldeni címünkre:  1202 Budapest, Szamos u. 7.  A biztonságos áruvédelem érdekében, kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásában juttassa vissza hozzánk.

A garanciális igények intézésénél legegyszerűbb az e-mailben történő előzetes bejelentéssel kezdeni. E-mail: info@alpagloves.hu. A hibás termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli. Utánvétes/portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben megállapítható, hogy a hiba a nem megfelelő használat eredménye, akkor az esetlegesen minden felmerülő költség a Vevőt terheli.

Az ezzel összefüggő végrehajtás jellegű előírásokat a vásárlókkal szemben 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet értelmében végezzük. Vásárlóinkat tájékoztatjuk, hogy a vásárlók minőségi kifogásokról szóló 4/1978. (Ill. 1.) BKM rendelet 2003. IX. 1-én hatályát vesztette. Ennek értelmében a szavatosság 6 hónap helyett 2 évre bővült, mely két részre tagozódik: Az első hat hónapban a vásárlás napjától számítva, kizárólag a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával érvényes. Bármilyen rendellenességet észlel, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze felénk. Felhívjuk figyelmét, hogy ha panaszát nem tudja személyesen intézni, akkor a meghibásodott termék hozzánk való eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

A hatodik hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig - a vásárlónak kell bizonyítania a kijelölt intézet szakvéleményével, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben. Bármilyen vitatott kérdésben a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által végzendő vizsgálat a döntő, melynek időtartama a szavatossági ügyintézés idejébe nem számít bele.

Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésével járnak az alábbiak:

  • nem rendeltetésszerű használat
  • szakszerű tisztítás, ápolás hiánya
  • sérülés, vagy erőszakos külső behatás, rongálás
  • házilagos javítás

Amennyiben a panaszkezelésünk során nem az Ön által kívánt eredmény született, akkor Békéltető Testülethez fordulhat jogorvoslatért:
Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Ezen felül jogorvoslatért az alábbi hatósághoz is fordulhat:

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.

Webáruházakra vonatkozó jogszabályok:

  • A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi. V. törvény (Ptk.)
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.)
  • A fogyasztó és a vállakozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26,) Korm. rendelet
  • A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22,.) Korm. rendelet
  • A termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet
  • A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

A jogszabályok elérhetőek a www.njt.hu oldalon.

Az alpagloves.hu webáruház szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl az alpagloves.hu webáruháznak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs.

Reméljük, hogy áruházunk választékával, minden Vevőnk elégedett lesz, találnak nálunk olyan kesztyűket, amelyeket megelégedéssel hordanak és visszatérnek hozzánk.                                

Jelen ÁSZF 2017. május 1.-től érvényes.